sånt som inte riktigt går att beskriva.

jag skulle ljuga om jag sa att du är allt.
men du är en himla stor del. under den lilla tid som du funnits i mitt liv så har du hjälpt mig med så mycket.
gjort så mycket. alla små saker blir så stora när det är du som gör dom.
jag har klarat mig bra utan dig i mitt tjugotvå år långa liv..
men jag trivs bättre nu än någonsin när du finns vid min sida

jag är lycklig med dig. och hur än framtiden ser ut så har du lyckats göra något som väldigt få gjort.
tack för att jag fått lära känna dig, tack för att jag fått smaka på dina läppar,
tack för att du får mig att känna mig vackrast, tack för att du tror på mig, tack för att du står ut med mig i alla lägen,
tack för att jag får vara din, tack för att det är dig jag får dela täcke med varje natt,
tack för att du jämt får mig att skratta när det känns hopplöst, tack för att jag får vakna upp av dina pussar på min panna,
tack för alla söta små lappar som alltid gör min dag, tack för att du ställer upp när jag behöver det,
tack för närheten, tack för att du är du, tack för allt.

jag får aldrig nog av dig mitt hjärta. tänk att en människa kan ge så mycket kärlek.
utan motgångar finns inga medgångar.

Kommentarer
Postat av: mamma

Va vackert skrivet..alla skulle få känna så..<3<3<3

2011-12-23 @ 14:41:41
Postat av: Jessica

Så fint skrivet emma! :)

2011-12-23 @ 15:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0