i brist på annat.

Vad heter du?
ämma. om nu någon missat det?
Vilken kille är finast? hjärtat såklart. finast på insidan & utsidan.
Vad saknar du? turkiet, grekland, vännerna i sundsvall, sommar & allt vad det innebär.
Har du ont? i halsen, ja.
Vem är snyggast i världen? ashton kutcher har alltid legat högt på min lista.
Vad har du gjort i helgen? druckit vin, dansat, skrattat, sovit.
Vad ska du göra idag? ska ner med syster på stan en sväng, sen vet jag inte riktigt vad det blir.
Vilket band är bäst? vet inte.
Dricker du vin? vitt. om det finns sprite eller fruktsoda till hands.
Är du nykterist? det kan jag inte påstå.
Vilket tv program är bäst? the walking dead.
Vem skulle du vilja ge 100 röda rosor? hjärtat.
Vad är godast, godis/chips? chips. grillsar, jag får aldrig nog.
Vilken film såg du senast? tomten är far till alla barnen.
Var den bra? klart den är. standard varje år.
Tycker du om att dansa? jo, på krogen.
Tycker du kött är mord? icke.
Äter du kött? jag älskar grillat, så ja.
Äter du mycket grönsaker? never ever. inte min grej.
Vad skulle du vilja göra nu? åka utomlands.
Har du någon dröm? yes.
Vad ska du göra i veckan? försöka få lite julkänslor & må finfint.
Vinter eller sommar? SOMMAR.
Vad längtar du till? valborg, peace and love & en massa annat bus.
Vad ska du göra nu? ta en cigg & dricka kaffe.
Är du arg på någon just nu? nix.
Vem pratade du senaste med i telefonen? systeryster.
Är han/hon trevlig? ja, hon är alltid gullig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0