one year ago.













mars 2011.
för ett år sedan var jag tokförtjust i världens bästa kille, fick ångest så fort jag tänkte på att åka hem till norrland,
kämpade på som tusan med en drös skoluppgifter, jag var rödhårig, spenderade många timmar på fiket tillsammans med min fina kusin,
hade många fina stunder med min älskade brorsor, drack alldels för mycket tequila med mina brudar, grät slut på tårar när vi sa hejdå (du&jag)
peters begravning var <3 , fick söta sms som gjorde att det pirrade i hela kroppen, hittade på massa bus med bästa jess,
bodde i samma hus som johan, som hade fest var & varannan dag, fick den sjukaste karatefyllan någonsin,
jag trodde att mitt hjärta skulle spricka, tog tåget ner till sala <3
mars 2011.
för ett år sedan var jag tokförtjust i världens bästa kille, fick ångest så fort jag tänkte på att åka hem till norrland,
kämpade på som tusan med en drös skoluppgifter, spenderade många timmar på fiket tillsammans med min braiga kusin,
hade många fina stunder med mina älskade syskon, drack alldels för mycket tequila med mina brudar, jag var rödhårig,
grät så det gjorde ont i hela kroppen när jag klev på tåget, fick söta sms som gav mig lyckorus, hittade på massa bus med finaste jess,
bodde i samma hus som johan, som hade fest var & varannan dag, fick den sjukaste karatefyllan någonsin.

& ännu en gång blev det bevisat att livet är orättvist, när peter lämnade oss, begravningen var så himla fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0