one year ago.






-
januari 2011.
för ett år sedan hängde jag mycket i sala & hade känslan av att aldrig vilja åka hem igen, lärde mig att snön är så kall,
började inse att jag saknade att bo i sala mer än jag trodde, käkade förbaskat mycket kinamat, var jävligt pigg på alkoholen,
lärde känna en mycket fin pojke som har tagit större plats i mitt liv än jag någonsin kunnat ana,
hade tacokväll med de fina brudarna i min klass, hade x antal promenader med djupa diskussioner om livet med bästa jess,
hittade skumma lappar på spegeln efter långa nätter med tequila, fick ett sms då allt vändes upp & ner för en stund,
åkte sjukligt mycket med stadsbussarna, spenderade miljontaltals timmar på jessicas soffa framför film & serier.
kort & gott - underbara dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0