one year ago.












februari 2011.
för ett år sedan var jag totalt insöad på gamla svenska serier & kollade timtals tillsammans med jess,
började läsa psykiatri, vilket är bland det lärorikaste jag gjort,
hade galningen metis på besök över en helg, drack tokmycket lakritsshots & dansade till långt in på morgonen,
missbrukade solarium flera dagar i veckan, handlade kläder var & varannan dag, tog tåget ner till sala flera gånger,
fyllde 22 stora år, fick fina betyg i skolan, käkade kladdkaka så jag blev snurrig, fick finaste födelsedagspresenten av finaste killen,
februari 2011.
för ett år sedan var jag totalt insöad på gamla svenska serier & kollade timtals tillsammans med jess,
började läsa psykiatri, vilket är bland det lärorikaste jag gjort, var lite smått bestatt utav zombies & allt däromkring,
hade galningen metis på besök över en helg, drack tokmycket lakritsshots & dansade till långt in på morgonen,
missbrukade solarium flera dagar i veckan, handlade kläder var & varannan dag, tog tåget ner till sala antal gånger,
fick fina betyg i skolan, käkade kladdkaka så jag blev snurrig, fyllde 22 stora år & fick finaste födelsedagspresenten av finaste killen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0