a friend is someone who knows the song in your heart.


älskade, underbara du <3
tack för att du alltid finns för mig, att du ställer upp & står ut med alla mina konstigheter.
tack för att du aldrig låter mig göra dumma saker, ensam.
tack för att jag får dela alla lyckliga & alla hemska stunder med dig vid min sida.
om jorden skulle gå under, är det dig jag skulle ringa först.
älskade, underbara, fina du
tack för att du alltid finns för mig, att du ställer upp & står ut med alla mina konstigheter.
tack för att du aldrig låter mig göra dumma saker, ensam.
tack för att jag får dela alla lyckliga & alla hemska stunder med dig vid min sida.
om jorden skulle gå under, är det dig jag skulle ringa först.

Kommentarer
Postat av: Jappe

herregud älskling.. Nu sitter jag här & bölar. med tårar i ögonen & lycka i hela kroppen.

FAN VAD DU ÄR BÄST, VI ÄR BÄST, TILLSAMMANS! <3

2012-02-24 @ 17:05:04
URL: http://marigold.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0