one year ago.









april 2011.
för ett år sedan hade jag skallen full med rosa moln & var nere i sala så ofta det gick.
tillbringade mina dagar hemma i sundsvall tillsammans med jess, ute i vårvädret,
hade två månader kvar på min utbildning, fick den extremaste karatefyllan sedan fjortisåldern tack vare alldeles för många lapin kulta på ett hotellrum,
hängde en hel del på daltons tillsammans med fina människor, försökte lära mig att åka skateboard med jim som lärare, det gick ju sisådär.
jag plockade ur min plupp i överläppen efter åtta långa år, hade min praktik inom psyk, vilket var sjukt givande & kul,
april 2011.
för ett år sedan hade jag skallen full med rosa moln & var nere i sala så ofta jag kunde.
tillbringade mina dagar hemma i sundsvall tillsammans med min stjärna jess, hade två månader kvar på min utbildning,
fick den extremaste karatefyllan sedan fjortisåldern tack vare alldeles för många lapin kulta på ett hotellrum,
hängde en hel del på daltons tillsammans med fina människor, jag plockade ur min plupp i överläppen efter åtta långa år, 
hade min praktik inom psyk, vilket var sjukt givande. jag försökte lära mig att åka skateboard med jim som lärare, jisses.
firade valborg i ett väldigt blåsigt sala, tillsammans med den finaste & bästa killen jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0