i brist på annat.

Något som gjorde dig glad igår?
Tankar på framtiden.

Humör just nu?

Trött, kramsugen.

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?

Låg i sängen & försökte somna om.

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Drack varm choklad ute på balkongen.



Vad du ser om du tittar till höger?
Mitt sovrum, kakelugn & lite annat.

Vad gör dig glad just nu?

Erik.

Hur vädret är hos dig just nu?
Alldeles för mörkt & kallt.

Vad var det senaste du åt?
Fiskpinnar & pasta. TACKA FAN att det är lön imorgon.

Bästa glassmaken?
Är egentligen inte mycket för glass.. Men vanilj funkar bäst.

Sover du tungt?
Ibland gör jag det, ibland inte.



Drömmer du mardrömmar?

Gjorde det jämt för några år sedan. Men jag mår bättre nu än vad jag gjorde då,
& jag tror att det är därför det slutat. fjantigt va?

Hur många kuddar sover du med?

På tok för några. Tror det är sex stycken.

Snarkar du?
Sometimes.

Favoritkläder?
Just nu skulle jag kunna bo i mina mjukisbrallor.

Favoritgodis?

Jag föredrar chips framför godis. Men choklad är mums.

Höger-eller vänsterhänt?
Högerhänt.

Stjärntecken?
Fisk.

Vad längtar du efter mest just nu?
Att åka till sundsvall & hälsa på alla fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0