15:51

på senaste tiden har jag tänkte väldigt mycket på hur fort tiden verkligen går.
det har gått över tre år sedan jag flyttade upp till norrland. tog nya tag & blev den jag är idag.
tre år. jag kan inte fatta.

jag har nog aldrig varit bra på att njuta utav varje dag till fullo, alltid varit duktig på att skjuta upp saker.
men det har blivit många fina minnen genom alla år. med alla de fina människor jag har lärt känna.
människor som suttit djupa spår i mig, som lärt mig att se saker ur andra perspektiv. människor som jag inte längre
har kontakt med. varför blir det så? hur kan man glida så långt ifrån varandra när man varit så nära?

jag är oerhört glad att jag tog beslutet att flytta tillbaka hit, för det är nog här mitt hjärta har varit hela tiden.
& jag har bestämt mig för att göra det bästa utav varje dag, med mina fina vänner, min fina pojkvän & min familj.
för tiden går så förbannat fort & det är så jävla lätt att tappa varandra på vägen om man inte tar vara på det man har.

leva i nuet.. & allt vad det innebär. uppskatta det man har & inte det man saknar.

jag vill inte sitta om tio år & undra vart fan dagarna tog vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0