fuck what they think.

börjar halv fyra idag, så jag har hunnit med att ringa en massa samtal som jag har skjutit upp alltför länge.
sen har jag mest bara hängt i fönstret, druckit kaffe, poppat musik & mått väldans bra.
har jag nämnt att jag börjar känna mig ganska så klar med sundsvall? så är det iallafall, nu vill jag vidare. ett nytt kapitel.
hur jag ska ta mig dit vet jag inte riktigt än, just nu är det mesta väldigt snurrigt & jag känner mig lite smått kluven.
antar att jag får ta en dag i taget. hur som helst så kommer det bli kanon, det vet jag.

Kommentarer
Postat av: Hollys mamma <3

du har ju värsta chansen gumman, sök jobb och flytta vart du än känner för:) Jag hade valt ett varmt ställe, eller i alla fall där det inte är vinter så länge:)

2011-05-11 @ 19:58:29
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0