killing some time.

Berätta åtta sanningar om dig själv:
- jag är väldigt nostalgisk av mig, saknar lätt personer & stunder.
- jag hatar frukt & grönsaker.
- jag har en tendens att alltid tappa bort saker.
- jag är livrädd för exorcisten.
- min dröm är att flytta till USA & live the life.
- jag tycker att fjärilar är det äckligaste djuret som finns.
- jag irriterar mig på folk som andas tungt.
- jag biter mig i tungan när jag blir nervös.

Sju sanningar om hur du var som liten:
- jag var en pojkflicka och började inte bry mig om mitt utseende förrän i 8an.
- jag samlade på ALLT.
- jag var rädd för alkoholister.
- jag var bästis med min pappa.
- jag var väldigt mycket för mig själv.
- jag drömde ofta mardrömmar.
- ett tag trodde jag att det bodde dinosaurier på månen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0