23:01

sista kvällen i min första alldeles egna lägenhet, sambolivet var minsann inget för mig.
att säga att jag har trivts bra här är en underdrift.. det har blivit min trygghet & jag har älskat att spendera tid här hemma.
det kommer att ta emot när flyttlasset går. att veta att det här inte längre kommer att finnas kvar.
för ja, jag erkänner, jag hatar förändringar.

nu säger jag inte att jag kommer att trivas sämre i min nya lägenhet, inte alls, det kommer att bli kanonbra när jag väl landat.
men det är just allt det här som är innan. helst vill jag bara att allt ska vara gjort över en natt.
blandade känslor? ja.

sundsvall finns alltid kvar & jag vet att jag kommer hålla kontakten med alla fina människor jag lärt känna ♥
jag måste bara sluta att vara så förbannat blödig, måste lära mig att gå vidare. everything is going to be amazing.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du skriver så fint min underbara unge...gör ont i hjärtat..<3<3<3

2011-06-30 @ 08:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0