don't forget to follow your dream.

IDAG: är jag rastlös & vill ut på äventyr.
IGÅR: umgicks jag med baby.
IMORGON: är det onsdag & jag ska jobba.
IÖVERMORGON: jobbar jag igen. me like!
DAGENS MUSIK: old shit.
DAGENS KLÄDSEL: mjukisar & linne bah.
REKOMMENDERA EN LÅT: feeeest hos mange.
EN FILM: har inte sett någon bra på senaste.
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? träffa min kvinna! ♥
SENASTE LÅT DU HÖRDE? just a dream.
SENASTE INKÖP: cigg & cola.
HUR MÅR DU JUST NU? hur bra som helst.
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? 2 and a half men.
VAD VAR DET SENASTE DU SA TILL VEM? nått oviktigt till snuttbror.
VEM VAR DEN SENASTE SOM RINGDE DIG? aaaandreas.
SENASTE SMS: "hehe, skönt babe"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0