we live for the nights we don't even remember.


jag är helt slut efter helgens bravader.. & det är verkligen ingen överdrift, jag är trasig.
lilla erik har varit här, det blev självklart utgång & en jävla massa tok. jag hade flyt & vann massa pengar också.
& jag vet inte hur många liter lakritsshots vi hinkade i oss, men jag kan konstatera att man inte kan supa sig snygg på't.
roligt var det iallafall, han får mig på sååå bra humör! knäppskallen åkte hem idag, men vi styr något snart igen.
-
sådärja, då var det sagt. nu, telefonprat med världens finaste brud ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! Du kanske inte kommer ihåg mig då men vi snacka lite i lördags! Kul att träffa dig o du har en intressant blogg som ja läst lite innan osså!:)

2011-02-07 @ 23:09:56
URL: http://jennala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0