we go together like cocaine and waffles.

vi är vad vi är, & det gör oss så jävla bra för varandra. jag älskar att skratta tillsammans med dig, jag älskar din klumpighet,
jag älskar att du är så impulsiv, jag älskar hur du kan formulera dig så otroligt konstigt emellanåt, jag älskar din ärlighet
& att du har så mycket kärlek i kroppen.. & jag kan inte förstå hur jag har klarat mig utan dig i tjugo långa år

jag kommer aldrig att sluta tjata om hur viktig du är för mig, så du får helt enkelt lära dig att leva med det.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och jag älskar ditt humör...;)

2011-02-02 @ 20:36:46
Postat av: Jessica

men lägg av!!!! jag gråter! fan det finaste jag hört om mig själv..:) uschh!! <3

2011-02-02 @ 20:37:19
URL: http://pupplisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0