hold on now.

IDAG: är en bra dag
IGÅR: pussades jag med den finaste jag vet
IKVÄLL: ska jag grilla & dricka öl med några jag tycker väldigt mycket om
IMORGON: ligger jag förmodligen & är bakis
IÖVERMORGON: är det lördag & jag tar dagen som den kommer
DAGENS MUSIK: soja! sommarkänslor, mhm
DAGENS KLÄDSEL: just nu, mjukisar & linne
REKOMMENDERA EN LÅT: soja - ou don't know me
EN FILM: himlen är oskyldigt blå
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? jag vill att bästis kommer hem från skolan
SENASTE LÅT DU HÖRDE? k'naan - take a minute ♥
SENASTE INKÖP: kulglass igår
HUR MÅR DU JUST NU? tipptopp
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? firma fantasiflytt
VAD VAR DET SENASTE DU SA TILL VEM? vad kollar vi på? till fillepäron
SENASTE SMS: "hehe, fin fan ; <3"
IDAG: är en bra dag
IGÅR: pussades jag med den finaste jag vet
IKVÄLL: ska jag grilla & dricka öl med några jag tycker väldigt mycket om
IMORGON: ligger jag förmodligen & är bakis
IÖVERMORGON: är det lördag & jag tar dagen som den kommer
DAGENS MUSIK: soja! sommarkänslor, mhm
DAGENS KLÄDSEL: just nu, mjukisar & linne
REKOMMENDERA EN LÅT: soja - you don't know me
EN FILM: himlen är oskyldigt blå
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? jag vill att bästis kommer hem från skolan
SENASTE LÅT DU HÖRDE? k'naan - take a minute ♥
SENASTE INKÖP: kulglass igår
HUR MÅR DU JUST NU? tipptopp
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? firma fantasiflytt
VAD VAR DET SENASTE DU SA TILL VEM? vad kollar vi på? till fillepäron
SENASTE SMS: "hehe, fin fan ;$ <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0