-

Det första du tvättar i duschen?
the hair.
Gillar du kaffe?
om jag gör! dricker minst fem koppar om dagen.
Hur mår du just NU?
finfint, men vädret gör mig liiite låg.
Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
k.
Berätta om din senaste dröm.
jag sprutade in botox i läpparna, skaffade en iphone & umgicks med en söt jävel.
Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
aldrig testat och har inga planer på att göra det heller.
Vad vill du ha just nu?
en ny jacka, en kram & en puss.
Har du räknat till 1000 någon gång?
ehm, ja.
Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
fyfan för att bita! hua.
Använder du smileys?
ja. och jag hatar folk som inte gör det i sms. så tråkigt.
Har du träffat någon kändis?
oj ja. en jävla massa faktiskt. fniss.
Gillar du keso?
aldrig smakat och så ska det förbli.
Vilken låt hade du sist i huvud senast?
baby you'r a firewoooork.
Hur många länder har du besökt?
grekland, turkiet & england.. TRE!
Är dina föräldrar stränga?
det kan jag inte påstå.
Skulle du kunna hoppa fallskärm?
jag SKA hoppa fallskärm!
Glittrar någonting i ditt rum just nu?
nej, men i vardagsrummet.
Brukar du hyra film?
sometimes. när jag orkar och vill vara extra mysig.
Var kommer du vara på Lördag?
hemma i guess.
Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
jag var inte där, men jag såg det på tv.
Vad åt du till lunch?
har inte kommit så långt än.
Har du lockigt hår?
noooope.
När grät du senast?
i onsdags, haha.
Har du gått in i en vägg någon gång?

gått in i en vägg bokstavligt talat? jorå.
Favoritårstid?
sommar ofc.
Vem höll du senast i handen?
kenny.
Sover du med TVn på?
jag gjorde det varje natt från att jag var 14 till jag var 18 ungefär.
Tycker du att du är gammal?
MEN GUD JA, jag fyller ju fifan 23 nästa år.
Är du mörkrädd?
yes i am. dock inte här hemma.
Gillar du ditt liv just nu?
yes, i do.
Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
säkerligen.
Har du bra syn?
absolut.
Var är dina föräldrar just nu?
måååånga mil från mig iallafall.
Vad har du på dig just nu?
gråa mjukisar, sovtröja & afrikatofflor.
Vad var det senaste du köpte?
chips, dipp & cigg.
Hatar du mer än 3 personer?
inte vad jag vet.
Använder du sushipinnar?
nope.
Äger du ett vapen?
förmodligen inte.
Gillar du ditt hår?
både ja & nej.
Gillar du dig själv?
samma svar här.
Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
det varierar faktiskt.
Hur ofta använder du MSN?
varje dag ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0