08:32.

imorgon, imorgon, imorgon.. då får jag träffa bruden som jag saknar så det gör ont, varje dag.
den enda i hela världen som faktiskt förstår mig, på riktigt. som har överseende med mina konstigheter.
som torkat mina tårar miljontals gånger, som får mig att skratta så det känns ända in i själen.
min kärlek till dig är gränslös.
ingen kan förvänta sig mer än att alltid vara i andra hand bredvid dig.

med dig är jag trygg & jag kan säga, utan en uns av tveksamhet, att vi aldrig kommer växa ifrån varandra.

Kommentarer
Postat av: Micaela Eriksson

fyfan, nu blev jag varm i hela kroppen!!! älskar dig fruktansvärt mycket & du kommer alltid att vara allt för mig..guldvärd min älskling.

2010-10-11 @ 19:50:07
URL: http://nollkommaett.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0