jag bjuder på en överdrivet spännande lista.

IDAG: mår jag illa och
IGÅR: drack jag vin med min nya fina granne & annat bra folk
IMORGON: är det torsdag & jag ska besöka ett hospice med klassen
IÖVERMORGON: åker jag till sala, lycka! ♥
DAGENS MUSIK: kärlekslåtar. blarf
DAGENS KLÄDSEL: röda mjukisar, grått linne & myströja
REKOMMENDERA EN LÅT: brad paisley&alison krauss - whiskey lullaby
EN FILM: repo men
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? krama andrè
SENASTE LÅT DU HÖRDE? erik hassle - taken
SENASTE INKÖP: cigg
HUR MÅR DU JUST NU? hur bra som helst, bortsett från huvudvärken som aldrig drar
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? sveriges skönaste familjer
VAD VAR DET SENASTE DU SA TILL VEM? puss till bästa
SENASTE SMS: "haha, och jag som tänkte sova över hos dig enbart för att pusha iväg dig till skolan imorse"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0