i brist på annat.

DAGENS KLÄDER: ljusa jeans, rött linne & baseball jacka.
DAGENS FRISYR: våfflat!
DAGENS SMINK: foundation & puder.
DAGENS VILL HA: en ny vinterjacka.
DAGENS KÖP: kaffe.
DAGENS PLANER: kvällens? plugga lite, promenad & kramas med andrè.
DAGENS BÄSTA: skolan.
DAGENS SÄMSTA: att jag fortfarande inte har någon sladd till kameran.
DAGENS ROLIGASTE: jessica, humorbollen min.
DAGENS TRÅKIGASTE: ångest inför praktiken.
DAGENS MISSLYCKANDE: att jag skjuter upp allt jag borde göra.
DAGENS HUMÖR: glad men trött.
DAGENS SJUKA: människor överlag.
DAGENS LÄNGTAN: åka utomlands!
DAGENS FUNDERING: kärlek, vafan?
DAGENS BEROENDE: lypsyl.
DAGENS SAKNAD: christian som jag inte träffat på länge.
DAGENS LÅT: 3 doors down - be like that. nostalgi.
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: dexter.
DAGENS MÅSTEN: dammsuga.
DAGENS MOTION: kutat fram & tillbaka här hemma. räknas det?
DAGENS VÄDER: 67minus & blåsigt som tusan.
DAGENS GODIS: inget. helt otroligt för att vara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0