i'm so happy that i got you.


varje dag blir den bästa dagen, varje väder är det bästa vädret tillsammans med dig ♥
att bli alldeles snurrig på socker, titta på värdelösa filmer & kuka ur.. det är liksom våran grej.

du har funnits i mitt liv ett år ungefär, men du har redan påverkat mig som väldigt få lyckats göra.
varje dag blir den bästa dagen
varje väder är det bästa vädret
tillammans
med dig
jessica, jag kan ärligt säga att utan dig vet jag inte vart jag skulle ta vägen.
-

nu drar jag hem till denna underbara brud för ännu en myskväll. smågodis & tre kronor it is!

Kommentarer
Postat av: Jessica

shiiiit vad glad du gör mig!! tack vännen!!!kärlek!

2010-11-18 @ 02:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0