i brist på annat.

1. Berätta om första fyllan.
en flaska vodka, hallonsoda, fh, heartbeat, osvosv <3
2. Berätta om första kyssen.
med andreas. jag var liten, töntig & kyssen va helt förjävlig.
3. Vem är ditt snyggaste hångel?
han heter calle, calle heter han.
4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
fråga inte ens.
5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
jorå, det har jag.
6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
håret, till&från.
7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
frisyr, armar&händer, ässs, klädstil, leende.
8. Favoritsexsoundtrack.
brukar oftast bli utan musik.
9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
dr bombay?
10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
carl norèn, & nån extremt.. ehe, känd? moorebrud.
11. Har du ljugit för att få någon i säng?
vridit lite på sanningen kanske.
12. Har du strippat för någon?
ja.
13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
icket.
14. Har du snattat?
jo.
15. Har du moonat?
yes, vad gör man inte för en öl på powermeet.
16. Den du levt och upplevt mest med?
min bästa.. & maria.
17. Hur många har du varit kär i?
jag var alltid kär i kärleken.
18. Käraste ägodel?
min dator, plattång, mobil & kamera.
19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
sällskap & 52095830 mijloner på kontot.
20. Vad är du mest rädd för?
att bli ensam.
21. Homo, hetero, bi?
sexuell, kort & gott.
22. Vad är kärlek?
något som jag inte hittat ännu.
23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
skulle åka tillbaka till 9;e klass & gett fan i att supa så jävla hårt.
24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
yes.
25. Ordet är ditt.
it always is.
Berätta om första fyllan.
en flaska vodka, hallonsoda, fh, heartbeat, osvosv.
Berätta om första kyssen.
med andreas. jag var liten, töntig & kyssen va helt förjävlig.
Vem är ditt snyggaste hångel?
han heter calle, calle heter han.
Yngsta respektive äldsta hånglet?
fråga inte ens.
Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
jorå, det har jag.
Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
håret, till&från.
Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
frisyr, armar&händer, ässs, klädstil, leende.
Favoritsexsoundtrack.
brukar oftast bli utan musik.
Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
dr bombay?
Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
carl norèn & megan fox.
Har du ljugit för att få någon i säng?
vridit lite på sanningen kanske.
Har du strippat för någon?
ja & det gör jag aldrig om.
Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
icket.
Har du snattat?
jo.
Har du moonat?
yes, vad gör man inte för en öl på powermeet?
Den du levt och upplevt mest med?
min bästa.. & maria.
Hur många har du varit kär i?
jag var alltid kär i kärleken.
Käraste ägodel?
min dator, plattång, mobil & kamera.
Vad skulle göra dig mest glad nu?
sällskap & 52095830 mijloner på kontot.
Vad är du mest rädd för?
att bli ensam.
Homo, hetero, bi?
sexuell, kort & gott.
Vad är kärlek?
något som jag inte hittat ännu.
Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
skulle åka tillbaka till 9;onde klass & gett fan i att supa så jävla hårt.
Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
yes.
Ordet är ditt.
it always is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0