you're young, so shut up and enjoy life.


jag saknar att ha jim som granne, att alltid kunna kuta ner så fort det var något.
jag saknar kvällar/nätter fyllda utav alldeles för starka groggar, skratt, flumm musik & fint folk.
jag saknar att spendera flera dagar hos cliff, kolla film & fnittra åt honom när han sover.
jag saknar att dricka mig berusad med människor jag inte kan få nog utav, som jag vill veta mer om.
jag saknar att sitta i gräset & prata i tusen timmar med min bästa vän.
jag saknar äventyr med grabbarna grus.
jag saknar urkult.
jag saknar att flyga på moln.
jag saknar urflippade nätter med helt galna människor.
jag saknar att sitta i solen när snön precis börjat försvinna & dricka kaffe med finaste.
jag saknar att ständigt ha fullt med hundhår på kläderna.
jag saknar att vara vaken flera dygn, lite smålullig.
jag saknar att skratta åt patte så hela magen värker.
jag saknar att fira nyår i hede & vara helt jävla crazy.
jag saknar att kolla skräckfilm med bobbin & höra honom skrika som en tjej.
jag saknar ellen & hur vi kunde sitta & beklaga oss över hur patetiska alla andra är.
jag saknar att dansa ända tills solen går upp.
jag saknar att vara så förbannat ironisk mot folk som inte fattar ett endaste dugg.
jag saknar att dricka kaffe med vaniljvodka.
jag saknar att vara blond & höra folks fördomar.
jag saknar att göra sånt som jag absolut inte får göra.
jag saknar att ha någon att bråka med.
-
listan kan göras lång & jag skulle kunna täcka hela världen med bilder
jag saknar inte dåtiden, men jag saknar stunderna.. vart fan tar dagarna vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0