dag två.

Jag har tre yngre syskon, en lillasyster på mammas sida & två bröder på pappas.

victor, den finaste & mest underbara kille som finns. det går inte en enda dag utan att jag tänker på honom.
vi har det där speciella bandet som man bara kan ha med några få personer, & trots åldersskillnaden så vet jag inget bättre
än att spendera tid tillsammans med honom. mysiga kvällar med tvspel, sagan om ringen, chips & godis, så vill jag ha det jämt.
jag skulle kunna göra vad som helst för min lilla kille.. min lilla kille som växer upp alldeles för fort

elin, min envisa prinsessa. man får leta länge efter en dam med samma humör som henne.
det är märkligt hur vi kan tjafsa med varandra som om det bara skillde några få år mellan oss.
men trots allting så älskar jag henne så det gör ont. bästa syrrorna, som hon brukar säga.
jag minns att när jag bodde hemma, så älskade jag att vakna upp till hennes skratt, det fick dagarna att inte kännas
lika hopplösa längre. the moment you were born you took my heart

filip, lilla fillepäron, tokskallen. hans kramar är bland det bästa jag vet & hans busiga flin gör mig varm i hela kroppen.
han är en liten kille med oerhört stort hjärta & jag vet att han kommer att lyckas så himla bra här i livet ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint skrivet Emma, jag blev mycket tårögd då jag läste detta. / Majlis

2010-12-03 @ 06:48:01
Postat av: Lisa Östlund

Vilka fina ord...det gör mig varm,lycklig och stolt att höra dig uttrycka dina känslor och tankar...älskar dig så...puss mamma

2010-12-03 @ 08:31:05
Postat av: Pappa

Emma, du har språket, du är kärleksfull och du är dina syskons förebild. <3

2010-12-03 @ 15:27:38
Postat av: Henrikalba

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-28 @ 01:45:26
URL: http://henrikalba.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0