dag ett.

jag är rätt kluven när det gäller sånt här, att skriva om sig själv alltså,
antingen blir det för djupgående eller mest bara massa ointressant skit.. men whatever, here we go!

ämma heter jag, fyller tjugotvå i februari men har barnasinnet kvar.. så det räcker & blir över.
är uppväxt i en liten skithåla vid namn sala, där jag inte alls trivdes.
kärleken fick mig att flytta till sundsvall för ungefär två år sedan, en kärlek som sedan gick åt helvete.
det enda vi gjorde var att såra varandra & såhär i efterhand vet jag att det vi hade inte var riktig kärlek,
bara något slags behov av att ha någon.
samtidigt kan jag säga att det är bland det bästa som har hänt mig, annars hade jag inte varit där jag är idag.

just nu har jag fullt upp med mina studier. pluggar på komvux, till undersköterska. & jag älskar min klass!
till sommaren är jag färdigutbildad & då går förhoppningsvis flyttlasset vidare till göteborg. 
det jag strävar efter är att kunna flytta till USA, där det är meningen att jag ska bo, det har jag vetat ända sedan barnsben.

slänger väl in lite sånt där ointressant också, bara för att.
x jag har en dålig vana & använder ordet kuk ungefär tusen gånger dagligen, vilket jag försöker att sluta med.
x jag är extremt duktig på att dricka kaffe & alkoholhaltiga drycker.
x jag är beroende av chips & skulle inte klara mig en vecka utan det.
x jag är livrädd för grävlingar.
x jag äter inte frukt & grönsaker, kräks nästan av tanken på att stoppa det i munnen.
x jag är väldigt nostalgisk av mig, saknar lätt personer & stunder.
x jag har någon slags fobi för exorcisten.
x jag är lite utav en nörd, älskar allt som har med nintendo att göra.

jag hade kunnat skriva hundra rader till, men känner att det får räcka med det här för idag.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kan lägga till att:

x Emma har dåligt morgonhumör.

x Emma älskade fredagskvällarna med pappa när vi åt ostkrokar, revbensspjäll och drack cola.

x Emma fick se The Thin när hon var fyra år. Smart pappa...

x Emma samlar/samlade på Tweetygrejer när hon var liten.

x Emma har 90 procent av alla Bamsetidnigar som kommit ut.

2010-12-02 @ 08:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0