between love and hate.

4 band/artister jag lyssnar på: eminem/cute is what we aim for/daniel adams-ray/kalle baah.
4 saker jag gjort idag: tokstädat/letat julklappar/pratat i telefon/druckit litervis med kaffe.
4 saker jag längtar efter: sommar/kärlek/julafton/bästa.
4 saker på önskelistan: objektiv till kameran/vågtång/iphone/money.
4 drömmar: usa/livet/äventyr/resa.
4 lyckorus: morgoncigg/musik/vänner/peace&love.
4 planer för kommande året: resa/london/peace&love/göteborg.
4 saker jag är kär i nu: tre kronor/min säng/choklad/känslan av att sommaren inte är alltför långt bort.
4 saker folk borde veta: jag längtar till lördag/jag är taggad/jag vill pussas/jag fryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0